מקומון בבית שמש נסגר ומי אשמים? החרדים

דוד קורצוויל 3 Comment on מקומון בבית שמש נסגר ומי אשמים? החרדים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המקומון המפורסם קרן אור בבית שמש בעריכתו של ציון סולטן נסגר בגלל משבר תקציבי אבל מי שאשם זו בכירי העירייה החרדים.

מי שזוכר 'קרן אור' היה המקומון ש"לא אהד", אם נתבטא בעדינות, את המהפך שעובר על העיר בית שמש.

בעימות שנערך ב"קול חי" לפני הכרעת בג"צ על בחירות שניות בעיר התעמתו משה מונטג וציון סולטן על הנושאים שבסדר היום. במהלך הוויכוח אמר מונטג דברים קשים על סולטן: "איש ש-5 שנים לא מותיר חלקה טובה בעיר. עיתונאי שבמשך 5 שנים תוקף שבוע אחרי שבוע ויום אחרי יום את ראש העיר בצורה גרועה ומחפירה. הוא אשם במיני עליהום שיש על ראש העיר. סולטן הוא פוליטיקאי שהתמודד ברשימה לעירייה ולא נכנס. הוא הסית וייתן את הדין לעצמו".

ברשת החברתית פירסמה חנה ז'ורנו, טוקבקיסטית מפורסמת בבית שמש, את הדברים הבאים.

"העיתונאי הלוחם שנשאר לבד!!!! האם ההתנכלות האישית סוגרת את קרן האור היחידה בעיר???? אין עתיד אין תקווה…. קרן אור העיתון שליווה אותכם שנים בעיר לא יצא ולא נמצא עוד על הדוכנים השבוע!!!!

ציון סולטן העיתונאי הלוחם שנשאר יחיד לשמור על הדמוקרטיה ככלב שמירה על זכויות התושב, ולחשוף כל עוולה, שחיתות ומעשה ללא פשרות ומורא…. מוצא עצמו נלחם בשער לבד, התוצאה מצד השלטון המקומי לא מאחרת להגיע והחרם כלפי העיתון יוצא לדרך….

העיתון שהופץ בחינם וחיי בזכות פרסום ממוסדות ציבור, מתנס, עירייה, תחבורה, תרבות מכרזים ועוד…. לא מקבל פרסומים שבוע אחר שבוע במטרה להביא לסגירתו….

חברים יקרים
יש מי ששמח היום שהצליחו להביא לכך שקרן אור העיתון החשוב בעיר שנים ומיום שהתקשורת בעירנו בכלל החלה…. לא נמצא היום על הדוכנים ,בפיצוציות ובכלל בנקודות הפצה….. לבטח אומרים לעצמם אותם ה"מפרסמים" הצלחנו במשימה…. חיסלנו את העיתון היחיד שעושה ועשה רעש וגילה לתושבים מה קורה באמת בעיר????
אז איך נסכם תושבים יקרים??? אין עתיד אין תקווה????? שילמתי מחיר אישי? עיר אבודה חבל על הזמן???
והתושבים יקבלו מעתה עיתונות מקומית שנותנת שקט תעשייתי לשלטון…. בלי לחקור נושאים ציבוריים… ובלי ליידע את התושבים בשום נושא חשוב ומעניין!!!
ימים יגידו!!!!"

התגובות לא אחרו לבוא. את הגסות שבהן לא נוכלל הציג כאן אבל הנה כמה דוגמאות לשנאה הפתלוגית הכבושה כלפי שומרי התורה ומצוות שכמובן אשמים תמיד בכל מה שקורה. "עד כמה אפשר שהנבלות בעיריה הזאת ימשיכו לעשות הפליה בין אדם כמו ציון סולטן קרן אור לבין עיתון אחר ששיך לחבר עיריה וכאילו הוא לא שייך אליו .הכל למראית עין .מעשה נבלה שחייב חקירת מישטרה".

"ימח שמו וזיכרו של אבוטבול .ובלעיש ה…. וכל החרדים הנבלות האשכנצים הכוזרים האוכלי חינם .ימח שמם ושם זיכרם ……. .ואבוטבול הכי כלב ונבלה".

איש תקשורת בכיר תושב בית שמש סיפר לאתר קול חי כי העיתון הוותיק הינו מקומון חינמי אנטי ממסדי מפורסם. "היו תקופות ארוכות שהוא כתב בלהט נגד דני וקנין. בבחירות הוא תמך בו נגד אבוטבול אבל תקף אותו במשך זמן ארוך. אחר כך הוא תקף את אבוטבול. הוא היה אנט ממסדי באופיו",

בבית שמש אומרים כי מקומונים אחרים שהתחילו אחריו יוצאים היום עם 160 עמודים בשבוע, חציים מודעות, בעוד שקרן אור נותר עם אותם 40 עמודים קבועים.

"הוא היה סוליסט, ניהל הכל לבד ולא הכניס אחרים. היה די לו בקב החרובים שלו. תוסיף את זה שהממסד לא פינק אותו עם מודעות וזה מה שהביא להודעה על סגירת העיתון" אומר לאתר קול חי תושב העיר.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    תכלס בתור חרדי כמה שזה היה נגד אבוטבול הוא אמר דברים נכונים וחבל שהוא נסגר

  2. 2

    אם אתה יודע מה הוא (העיתון) אמר, אז חרדיותך מוטלת בספק …

  3. 1

    לתגובה 1 אל תדאג יש עדיין את חדש